dilluns, 11 de juliol del 2011

11-07-2011. PRIMERA NIT AL CAMPUS I PRIMERA ACTIVITAT NOCTURNA

Molt bon dia pares i mares!!!

Ja hem passat la primera nit al Campus i, la veritat, és que tot ha anat molt i molt bé. Desprès de què marxéssiu ahir, vam fer una reunió informativa per tal d’explicar les normes bàsiques de funcionament i organització, les activitats a fer i vam distribuir les habitacions i els grups de treball.
Desprès d’una estona de temps lliure on vam jugar amb tot el material de lleure que hi ha al Campus, vam anar a sopar. Al final d’aquest acte dos dels nens van rebre un petit homenatge dels seus companys perquè ahir va ser el seu aniversari. A la Júlia i el Marc Vega, els seus companys els hi van cantar l’aniversari feliç, i l’Antonio Garcia i el David Resina els van obsequiar amb un petit obsequi. A tots dos moltes felicitats!!.

Però la nit va continuar. A les 10 vam iniciar la primera activitat de nit que es va perllongar dins a les 12. Consistia en un joc d’orientació + gimcana per tot el poble de Vilanova de Sau on, dividits per equips i guiant-nos amb un planell de la població, havíem de trobar als monitors que estaven repartits per diferents llocs del poble i havíem de fer la prova que ells ens deien (ballar, fer figures d’acroesport, representar acudits, ...). Desprès de superar la prova ens donaven un paper amb una paraula i quan teníem totes les proves superades i tots els papers recollits ens sortia la frase “Esperem que gaudiu molt al Campus Antonio Garcia”. Ens ho vam passar pipa però vam acabar una miqueta cansats i suats.
Per poder treure’ns la suor, els monitors ens van deixar temps per dutxar-nos i relaxar-nos una miqueta per poder dormir amb tranquil·litat, cosa que ens va ser una miqueta difícil perquè teníem ganes de xerrar, visitar altres habitacions, jugar, .... al final, cap a la una de la matinada, vam començar a fer silenci i ens vam adormir.

Aquest matí, a les 8, ens han fet llevar per vestir-nos, rentar-nos la cara i desprès hem gaudit d’un bon esmorzar que ens ha ajudat a agafar forces per recollir les habitacions i preparar-nos per anar a entrenar. Però això és una altra història que us explicarem en una altra crònica aquesta nit. A reveure!!!!

1. CRONICA DELS PARES DEL CAMPUS DE L'ANTONIO GARCIA.
    Ahir, a la que us vàrem deixar els nens, vàrem marxar escopetejats sense mirar enrere. Vàrem anar a fer una cerveseta tranquilament sense haber de sentir "mama, tinc set, mama, em compres un gelat, mama....".
    Al cap d'una estona vàrem anar a casa on cada un es va poder apoderar d'un sofà i fer una mica de meditació.INCREIBLE.
    Quan ens va semblar, vàrem poder sopar sense haber de mirar els Simpson que solen fer a aquella hora.
    Hem pogut petar la xerrada sense ser interromputs milers de vegades.
    Digueu als nens que estem molt bé i que no pateixin per nosaltres.
    jejeje Molt bona setmana!