dilluns, 8 de juliol del 2013

PRIMERA NIT AL CAMPUS AMB ... SORPRESA

Molt bon dia pares i mares!!!

Ja hem passat la primera nit al Campus i, la veritat, és que tot ha anat força bé, malgrat que alguns han descansat poc perquè s’han estimat més xerrar i jugar amb els companys i a uns altres els hi ha costat una miqueta adormir-se per l’activitat nocturna. Desprès de què marxéssiu, vam fer una reunió informativa per tal d’explicar les normes bàsiques de funcionament i organització del Campus, les activitats a fer i vam distribuir les habitacions i els grups de treball. Vam tenir una estona de temps lliure on vam jugar amb tot el material de lleure que hi ha al Campus i vam anar a sopar.

Però la nit va continuar. A les 9:30 vam iniciar la primera activitat de nit que es va perllongar fins a les 11:30. Consistia en un joc d’orientació + gimcana per tot el poble de Vilanova de Sau on, dividits per equips i guiant-nos amb un planell de la població, havíem de trobar als monitors que estaven repartits per diferents llocs del poble i havíem de fer la prova que ells ens deien. Desprès de superar la prova ens donaven trossos de paper d’un full informatiu i, quan teníem totes les proves superades i tots els papers recollits, trobaven els grups d’entrenament i els monitors del dia següent. Encara que una mica mullats i amb la cara acolorida, ens ho vam passar molt bé.

Però aquí no va acabar tot. La darrera prova consistia en... el famós TÚNEL DEL TERROR DEL CAMPUS, que, aquesta vegada, el vam fer pels voltants de la casa. Uns van passar força por i uns altres, els més valents, s’ho van passar de conya amb els figurants que van venir a ajudar-nos. Quan vam pujar a les habitacions, i desprès de passar tots per la dutxa, ens van deixar una miqueta de temps per xerrar i relaxar-nos per, posteriorment, poder dormir amb tranquil·litat, cosa que ens va ser una miqueta difícil perquè teníem ganes de xerrar, visitar altres habitacions, jugar, .... al final, cap a les dues de la matinada, vam començar a fer silenci i ens vam adormir (no tots, perquè hi ha hagut una bona colla que ha dormit poquet, poquet).

Aquest matí, a les 8, ens han fet llevar per vestir-nos, rentar-nos la cara i desprès hem gaudit d’un bon esmorzar que ens ha ajudat a agafar forces per recollir les habitacions i preparar-nos per anar a entrenar. Però això és una altra història que us explicarem en una altra crònica aquesta tarda-nit. A reveure!!!!